fredag 14. oktober 2011

Da jeg kom hjem...

Jeg forventet det verste. Min lille kattebaby hadde tross alt vært hjemme alene to netter med de beste tingene hun vet om i verden. grønne planter, vase med vann og roser, og nyvaska klær på tørkestativet.
Det er jo ingen hemmelighet at babyen min er en tyv, så jeg forventet å finne klesvasken utover soveromsgulvet, (bra jeg støvsugde før jeg dro) jord, glasskår og vann utover  stuegulvet/kjøkkengulvet (enda godt jeg har flislagt gulv) og påtygde grønnplanter og roser som ligger strødd utover. Disse også påtygd. Men alt var i sin skjønneste orden da jeg kom hjem. Og det beste av alt var jo at det luktet klesvask når jeg åpnet døra.
 Normalt pleier jo denne tyven å stjele alt fra store badehådklær til truser fra skittentøyet. hun har tidligere stjålet en del doruller også. Så hva har den lille rakkeren gjort for noe mens jeg har vært borte tro, hun kan jo ikke ha sovet hele tiden? Eller har oppdragelsen min gitt utbytte, og at hun har lekt med andre ting isteden for å gjøre hyss?

Uansett morro med babypus i hus!
Raser rundt som en tulling det ene øyeblikket, og sover på fanget ditt i det neste :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar