lørdag 13. august 2011

Nattesøvn...

Nå i det siste har nattesøvnen min vært litt fraværende. jeg legger meg en gang mellom tre og fem om morgenen en gang, og står opp igjen en gang mellom eti og ellve en gang... gir dyra mine mat, rydder og vasker litt, drikker juice, ser på tv og går på jobb. Og når jeg har vært på jobb noen timer begynner jeg å gjespe, så går det over.

Og når jeg kommer hjem...! ja da... DA skal jeg rydde, støvsuge, vaske opp og vaske klær. Men blir det noe av? Nei da!! jeg blir sittende å se litt på tv, spise litt og tenke hardt. Ja UTROLIG HARDT på at jeg ikke har lyst til å gjøre de tingene akkurat nå. Så da sitter jeg å drøyer det da, mens to stk katter graver i do og søler kattesand... så blir kl mye og jeg tenker: Pytt pytt jeg tar det i mårra! Også tar jeg meg en dusj og finner senga..... Sånn i femtiden en gang, og står opp igjen i ti tiden....

SUKK!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar