fredag 5. august 2011

Hva skal babyen hete?

Jeg har en kasterert hannkatt ved navn Einar fra før. Han er omplasseringskatt og trengte sårt et nytt hjem. Nå har han fått seg en samboer som fortsatt er baby.
Hun var veldig planlagt og gitt bort før hun kom til verden og da hun ble født sammen med to andre gutter ville jeg ha jenta, så derfor kunne jeg ikke bare trekke meg bare fordi Einar trengte et nytt hjem før hun var gammel nok til å flytte.  Men uansett er mitt store problem med disse nye... hva skal hun hete? navnet må jo passe henne og på en måte passe litt til navnet Einar. Så et vanlig menneskenavn er det jeg er på jakt etter, men er åpen for andre forslag også.

Den forrige jeg fikk til meg fikk navnet Pia etter en uke. og nå er jeg fast bestemt på at hun skal få navn før det har gått en uke...

Disse navnene har jeg til nå:
Camilla
Elisabeth
Chalotte
Guro
Nina
Tindra
Petronella

Babypusen er grå og ser ut til å få lang pels og en lang slank kropp. hun har allerede en lang hale og har litt prinsessenykker.
Til nå har hun ikke gjort så mye annet enn å frese til Einar, spise og sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar