tirsdag 29. november 2011

Nytt hjem...

Einar trenger et nytt hjem til jul... Jeg har kanskje drøyd det her i lengste laget, da jeg er veldig glad i Einar. Og helst vil ha han selv, men dette går ikke da han ikke vil trives der jeg skal flytte til.

Einar er 2 år og en svært kosete og omgjengelig katt, men han trenger masse skog og et hjem uten andre katter eller hunder.
Som jeg har skrevet i tidligere innlegg (Rufus 22.7.11) har Einar opplevd mye vondt i sitt korte liv, og jeg har ikke hjerte til å utsette han for mer vondt. Jeg har jo blitt veldig glad i han den korte tiden han har bodd hos meg, og han har forbedret seg mye på denne tiden. Så jeg håper jeg finner et godt hjem til han før julen begynner. Einar er katerert, og er glad i å være ute. Men liker også å ligge sammen med deg i sofaen eller i senga om han får sjansen.

Siden han er litt nervøs og redd av seg er det viktig å bruke tid på å bygge opp tillitt og la han "bo seg inn" før han får gå ut på oppdagelsesferd.

Så om Du har lyst til å gi Einar et nytt hjem eller lurer på noe er det bare å ringe meg på tlf 48 35 25 91






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar