mandag 13. desember 2010

Björk - It's Oh So Quiet

Jeg har alltid likt Bjørk. Stemmen er noe unikt og spesielt, og jeg kjenner den igjen når jeg hører den, selv om jeg ikke akkurat har hylla og hardisken full av musikken...
Og nå i det siste har jeg lagt merke til at Disney Channel bruker en julesang hun synger. Men videoen hun har laget sier ingenting om jul... heller musical...
Flere har jo spilt inn denne sangen og den er vel mer "julete" og mindre "julete" fra artist til artist. Har ikke  lyktes i å finne noen annen musikkvideo av denne sangen heller. Og om jeg har skjønt det riktig kommer originalen fra Betty Hutton, som spilte den inn i 1951, men med et annet navn. Bjørk er vel ikke akkurat den man forbinder med stille mørke og ro heller
Så er det egentlig en julesang?
Fin uansett:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar