mandag 27. desember 2010

Julen 2010


En liten oppsummering av julen i bilder

julemiddagen kommer ut av ovnen og alle er ferdig pyntet,
selv om det var et lite tiltak å komme seg i dusjen og få på seg fillene...




juletreet ferdig pyntet og med gavene plassert... og selvfølgelig pappa og min tante i bakgrunnen, inne på kjøkkenet som pappa er så stolt av (all grunn til det, for det er virkelig fint)

En av de mange papirstjernene jeg har laget til juletreet...


En av de mange ullsoppene jeg kjøpte på Søstrene Grene i fjor...


En sløyfe jeg også har laget mange av til juletreet...

 


Min kusine Tone, og min tante og hennes kjærste kom å feiret jul sammen med oss.

Papi, min tantes hund


Lyset ble så fint at jeg bare måtte ta bilde av det...

julaften ble en koselig kveld med pent kledde mennesker, god mat, riskrem, kaker og sjokolade. For ikke å snakke om mange fine presanger:)


Troy, Min "kjærste" Troy lar ingen mulighet til kos gå fra seg. Han er virkelig en god gutt! Pynta seg har han også gjort.





Også skal vi visst gå till for nære linsa...

Mamma hjemme hos mormor 1. juledag. mer mat og kake og marsipangris til meg, selv om det var to mandler i den riskremen... noen som har juksa?

Min kusine Anne (som viste fram de papirstjernene jeg bare måtte prøve meg på) og hennes datter Mia. Også hjemme hos mormor.


jeg laget en liten bårebukett jeg la ut i vår egen lille private gravplass. men Letheren rakk desverre å bli tørr og rar...







Her er den lagt ut til Miss og Timmi, som døde i April 2009


Tine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar