fredag 10. desember 2010

Hvorfor blogg?...

Jeg har lenge tenkt på å lage meg en blogg, men har aldri visst ha jeg ville bruke den på. Og senest dagen før en av de erste dagene i mitt liv tenkte jeg på det med blogg. 30 November  visste jeg hva jeg ville bruke den på.Jeg vil jo selvfølgelig skrive om mer enn bare om min dypt savnede katt. Men til å begynne med mest henne og hvorfor hun har betydd så mye for meg.
Jeg var 6 år da jeg fikk henne, hun var 5 uker og lillebroren min var nesten ett år... For meg har hun vært der nesten hele livet og for broren min, som nå har blitt 20år, har hun vært der hele livet.
Jeg husker så godt at vi var å så på de tre små kattungene som var svarte og hvite (nesten helt like). og hvor stolt jeg var over den lille pusen min. Og hvor hardt jeg tenkte over hva hun skulle hete. Hun fikk navnet Miss fordi hun liknet på katten til Postman Pat.
Jeg visste ikke at hun kom til å følge meg de neste 19 årene av livet mitt da...
Tine

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅ, så koselig:)) Måtte nesten felle en tåre....
    Gleder meg til bildene.

    SvarSlett