søndag 12. desember 2010

Det er noe som mangler...

Den dagen Miss døde hadde jeg avtalt med en veninne at hun skulle være på besøk en stund fordi dette ville være lettere for henne en liten periode... Og det har på mange måter vært utrolig godt å ha en veninne her. Det har fått meg til å tenke på noe annet noen ganger. Men den tiden jeg var alene eller skulle sove vandret jo tankene avgårde dit de selv vil.
Og nå som min venninne har reist hjem igjen kjenner jeg tomheten enda sterkere enn jeg har gjort de to siste ukene. Miss har jo alltid vært der. Og da jeg dro fra mamma og rett på jobb i dag kjente jeg et stikk av dårlig samvittighet fordi jeg ikke hadde vært hjemme i natt, men så kom jeg på at det ikke er noen der hjemme som venter på meg. Slike følelser dukker stadig opp. Det føles rart å ikke trenge å sjekke mat og vann før jeg går ut døra, ingen kattedo å ta ut av, og ingenting som må ryddes unnav før jeg går å legger meg... Jeg trenger heller ikke å spare aviser til å ha under do i tilfelle uhell...
i tillegg sendte jeg med min venninne kattematen og kattesand jeg hadde igjen. det var litt trist å gjøre det, men jeg kunne jo ikk ha det stående heller. Og dessuten vil det komme godt med til hennes katter.
fikk bilde av 7 stk som hadde flokket seg rundt matfatet. veldig fint å se at de likte maten de fikk. i følge min venninne var kattene tjukke nok som det var, og slak mat som de fikk der var ikke hverdagskost der, som det var her...


Bilde av de 7 rundt matfatet.



disse bildene er tatt bare en uke før Miss døde...










Tine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar